Lirene Żel + oliwka z bawełny pod prysznic


Od producenta:
Żel + oliwka z bawełny z serii Body Olive, dzięki wyjątkowej formule, bogatej w specjalnie dobrane składniki aktywne, nawilża oraz poprawia kondycję skóry, chroniąc ją przed wysuszeniem. Niezwykle kuszący zapach produktu otula ciało i wprawia we wspaniały nastrój. Optymalnie nawilżona skóra zachwyca swoim zdrowym wyglądem, prawidłowo funkcjonuje oraz lepiej się regeneruje. Olejek z bawełny - wzmacnia barierę ochronną naskórka, zapobiega utracie wody i chroni skórę przed wysuszeniem.

Żel + oliwka z bawełny pod prysznic:
  • delikatnie pielęgnuje i regeneruje
  • nadaje skórze gładkość i aksamitną miękkość
  • zapewnia długotrwałe uczucie komfortu
  • przywraca skórze witalność i dobrą kondycję 

Moja opinia:
Nie przepadam specjalnie za marką Lirene. Uważam, że jest to firma, która zbyt mocno opiera się na działaniach marketingowych mających na celu wepchnięcie klientowi kiepskiego produktu w kolorowym, przykuwającym spojrzenie opakowaniu w towarzystwie marketingowego bełkotu. Większość pomysłów i „innowacji” tej marki wzbudza we mnie śmiech i politowanie, widzę że jest to czysty marketing i nic poza tym. A ja wobec marketingu jestem nastawiona wyjątkowo agresywnie.

Zdarza się jednak, że jakiś kosmetyk Lirene trafi do mojej łazienki. Żel pod prysznic z oliwką z bawełny Luby zakupił dla siebie ale kiedy tylko go powąchałam, wiedziałam już że i ja będę z niego korzystać. Zapach jest piękny – delikatny, świeży, kojarzy mi się z czystością i jest na tyle uniwersalny, że może przypaść do gustu zarówno kobietom jak i mężczyznom.

Żel świetnie się pieni i wcale nie trzeba używać go dużo, by umyć całe ciało. Najważniejsze dla mnie jest jednak to, że nie wysusza nadmiernie skóry i nawet jeśli nie posmaruję się po prysznicu balsamem, nie będę odczuwać dyskomfortu w postaci ściągniętej i swędzącej skóry.

Jest to bodaj jedyny produkt Lirene, który chętnie kupuję i z przyjemnością używam. Polecam wypróbować, w serii Body Olive oprócz wersji oliwka z bawełny są jeszcze dwa inne warianty zapachowe: oliwka z ryżu i oliwka z mango.

Opakowanie: plastikowa butelka 250ml

Cena: ok. 8,00zł

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocoamidopropyl Betaine, PEG-7 Glyceryl Cocoate, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, Paraffinum Liquidum, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Oil, Methylchloroisothiazlinone, Methylsothiazolinone, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Hexyl Cinnamal, Linalool, Benzyl Alcohol, Citronellol.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2018 Kobiece Fanaberie , Blogger