środa, 10 października 2012

Mon Amie! - Nowa marka odzieżowa


Robiąc ostatnio zakupy w Porcie Łódź natknęłam się na nowy sklep odzieżowy firmy Mon Amie! Marka kompletnie mi nie znana, nigdy wcześniej o niej nie słyszałam. Do zajrzenia do środka zachęcił mnie przepiękny, minimalistyczny wystrój sklepu – białe ściany z rysunkowymi kobietami na ścianach, świeże kwiaty w wazonie, na wieszakach ubrania w stonowanych kolorach.


Wpadłam w zachwyt nie tylko nad wystrojem ale i kolekcją. Ubrania marki Mon Amie przeznaczone są dla kobiety szykownej, świadomej swego uroku, ceniącej perfekcyjne wykonanie i dobre jakościowo materiały. To zdecydowanie klasyka ale z nutą nonszalancji. Od razu skojarzyło mi się z francuskim szykiem choć marka jest polska!
Cenowo wypada podobnie jak Zara, ale wzornictwem i przede wszystkim jakością bije ją na głowę.



Salon Mon Amie! w Porcie Łódź powstał 29. września i jest jak na razie jedynym w Polsce. Z całą pewnością będę stałą klientką i trzymam kciuki za dalszy rozwój firmy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...